verre_culturel_2018

Voor zijn traditionele afspraak van een nieuwe start, organiseert het Atelier 34zero Muzeum een ​​cultureel drankje op de gezondheid van het nieuwe jaar, in aanwezigheid van zijn geliefde burgemeester, de heer Hervé Doyen. Zoals gebruikelijk zullen er andere verkozen ambtenaren zijn die geïnteresseerd zijn in hedendaagse kunst en die graag naar het Atelier 34zero Muzeum komen om een ​​cultureel en intellectueel moment met ons te delen.
U bent van harte uitgenodigd op vrijdag 2 februari 2018 vanaf 19u - GRATIS TOEGANG.

Zoals gebruikelijk bij deze gelegenheid, zal Wodek ook een kleine toespraak houden over onze culturele investeringen voor het jaar 2018:
– Tentoonstellings programma
– Programma van de spandoeken «Reclame voor een kunstwerk» in ons park: 20 Belgische m²
– Sociocultureel Café of 'Voeten in het gras'
– De ontwikkeling van een ruimte voor het tentoonstellen van jonge kunstenaars
– Verdeling van postkaarten en catalogi op nationaal en internationaal niveau
– Nieuwe uitgaves van catalogi (Keith Boadwee en Filip Dujardin)
– Evolutie van de workshops initiatie beeldhouwen voor kinderen
– Café Baby-Boum
– Verlenging van de openingstijden van het museum en het culturele café-restaurant: vanaf 1 maart zullen de ruimtes elke vrijdag en zaterdag open zijn tot 23.00 uur
– Programma van de Filmotek tijdens de zomer
– Ontwikkeling van culturele projecten met scholen
– Ontwikkeling van de werken met de gemeente in het kader van de culturele verscheidenheid
– De ontwikkeling van meer diensten die bijdragen tot de auto-financiering van ons atelier
– De voortgang van onze culturele moestuin: de aanplanting van fruitbomen en struiken om de kinderen uit de buurt tegemoet te komen
– Ontwikkeling van het paddenstoelen plukken in de Ardense bossen
– Voortzetting van de renovatie van de gebouwen en de creatie van nieuwe workshops voor kinderen.
– Ontwikkeling van het aankopen van speelgoed voor kinderen om ze beter in onze tuin te ontvangen

Om u goed te kunnen ontvangen, bereiden wij enkele regionale gerechten voor uit onze Jetse culturele perimeter. Net zo zullen alle wodka's die ons tijdens de winter zo'n deugd doen en een set katholieke Belgische bieren voor u klaarstaan.