3mages

Workshop «Baby Labo», op 1 februari 2020 om 15:30 u!

Bang! Boom! Babyboum! Voor onze volgende workshop brengen we je naar het labo. Met eenvoudige, natuurlijke en onschadelijke wetenschappelijke experimenten zullen we reacties creëren die de verbeeldingskracht en creativiteit van de jongsten zullen stimuleren. Je kinderen worden echte kleine chemisten - veilig en onder goed toezicht.Transformaties, uitbarstingen van kleuren en verbluffende reacties staan op de agenda van deze zaterdag 01 februari om 15.30 uur.
Vergeet niet om kledij mee te brengen die de overvolle creativiteit van de Baby-Boumers kan verdragen! (die nat en vuil mogen worden)
Na deze workshop is er vanzelfsprekend tijd voor ontmoeting en vrij spelen in ons gezellig cultureel café van het museum.

Praktisch:
De tweetalige activiteit richt zich tot peuters van 1,5 tot 4 jaar. De prijs is 8€ per persoon, zowel voor de volwassene als voor het kind. Dank u voor het maken van een overschrijving (vermeld de naam van het kind en / of volwassene) op ons rekeningnummer: BE79 1096 63 74 1333. De reservering wordt van kracht zodra we het bedrag ontvangen.
U kan uw plaatsen reserveren door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Baby-boum

Het Atelier 34zero Muzeum organiseert activiteiten gericht op kinderen van 1,5 tot 4 jaar en op hun ouders. Dit avontuur draagt de sprekende naam Café Baby-Boum!

In een speciaal voor hen ingerichte museumzaal kunnen de kinderen spelen, observeren en ervaringen met elkaar delen. Voor de ouders is het de ideale gelegenheid om over verschillende thema's te praten die betrekking hebben op het familieleven.

Maar er is meer! We nodigen u regelmatig uit op een initiatie gericht op een artistieke praktijk. Schrijf u in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Een kleine indruk van onze activiteiten vindt u hier.

baby-boum