In het kader van de tentoonstellingen over de driedimensionele kunst, heeft het Atelier 34zero Muzeum een eigen uitgeverij opgericht.

De catalogi die het Atelier 34zero Muzeum uitgeeft, weerspiegelen het denkwerk dat aan elke tentoonstelling voorafgaat. Ze zijn eveneens een geweldig middel ter promotie van het werk van de kunstenaars.

Het Atelier 34zero Muzeum brengt ook een verzameling postkaarten met hedendaagse kunst erop uit. Als een echte referentie in de materie, biedt het Atelier 34zero Muzeum zijn diensten ook aan andere instituties en uitgeverijen aan, wanneer het op de verdeling van kunstpostkaarten aankomt. De postkaarten van het Atelier 34zero Muzeum zijn beschikbaar in de meeste musea en boekhandels in België, Frankrijk, Nederland, Polen, Japan en Luxemburg.