CAT_hommage_AT340_2017_1

Atelier 34zero Muzeum eert Atelier 340 Muzeum

Een catalogus met een wat raadselachtige titel is onlangs gepubliceerd in Polen. Afgeleid van een eerbetoon aan Atelier 340 (de voorloper van het Atelier 34zero Muzeum) in de vorm van een tentoonstelling, gehouden in het BWA centrum voor hedendaagse kunst in Katowice die plaatsvond van 16 september tot 23 oktober 2016.

Dit boek, rijkelijk geïllustreerd met werken uit onze collectie, bevat bijdragen van Wodek (president-conciërge) en Pierre Arese (kunsthistoricus), die vertellen over de zevenendertig jaar van activiteiten in ons kunstcentrum. Marek Kuś en Marta Lisok van BWA centrum voor hedendaagse kunst gaan de samenwerking na van hun instelling in Katowice gelegen, met het atelier 340; ze analyseren ook de collectie van Atelier 340, de verzameling kunstwerken zijn een echte Wunderkammer, die het publiek elke dag kan ontdekken in het Atelier 34zero Muzeum.

U kunt uw exemplaar van deze catalogus verkrijgen bij de bookshop van het Atelier 34zero Muzeum.

Uitgever : BWA centrum voor hedendaagse kunst in Katowice, Polen
In samenwerking met : Atelier 34zero Muzeum, Brussel, België

Oplage van 600 exemplaren in kleur, in vier talen: Pools, Engels, Frans en Nederlands

Lengte: 27 cm